K-PAK Reconstructing Conditioner
Ett dagligt balsam som konditionerar, utreder och återuppbygger håret. Lämnar håret omedelbart glansigare, stärkt och utrett.
Fördubblar hårets motståndskraft mot skador
Ökar glansen
Förbättrar elasticiteten och gör håret lätthanterligt
Lämnar håret lent, utrett och eliminerar statiskt hår
Endast inloggade kunder som har köpt denna produkt får lämna en recension.
Ingredients (INCI)
Water/Aqua/Eau, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Stearyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Keratin PG-Propyl Methylsilanediol, Hydrolyzed Keratin, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Phosphatidylcholine, Aleurites Moluccanus Seed Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Psidium Guajava Fruit Extract, Arginine HCl, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopheryl Acetate, Glycolipids, Sodium Ascorbyl Phosphate, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Squalane, Thioctic Acid, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Olivate, Dipropylene Glycol, Cetyl Esters, Hydroxyethylcellulose, Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Bis-Ethyl(isostearylimidazoline) Isostearamide, Tetrasodium Glutama
Johanna Söderlund –
Sara C. –
Älskar denna för torrt å tjockt. Dessutom bästa priset på marknaden
Anonym –
Beatrice Engström –
Madeleine H. –
Har haft denna sedan flera år. Finns ingen bättre. Drygt! Priset här är det billigaste på nätet. Helnöjd
Lina Svensson Sundkvist –
Toppenbra!!
Kristina H. –
Emilia –
Riktig kur för håret 😍 vill prova inpackningen också
Michel S. –
Vilken hår-dröm!! WOOOW!!
Vilket balsam, vilket resultat!!
Detta är mitt nummer ett märke from nu. Har ganska tråkigt och frizzigt hår. En hårtvätt efter, mitt hår var så lätt att reda ut efter det hade tvättats, något jag inte haft på SÅÅÅ LÄNGE!! Kammen och borsten bara gled igenom mitt hår. Efter att ha fönat håret säger jag bara WOW IGEN! HÅRET GLÄNSER OCH ÄR SÅ MJUKT OCH DET DOFTAR SOM JAG PRECIS LÄMNAT FRISÖREN!!
Detta var verkligen en HIT!!
Rekommenderar alla som har svårhanterligt/blekt hår att testa detta mirakel balsam! Är helt imponerad!
Resultatet är friskt och så gott doftande hår! Det känns verkligen som om man kommer direkt från frisör salongen 😍😍😍
Joico är mitt nya Go-to märke!!! Verkligen en tip-top produkt!
Som vanligt är stylingagenten de med bästa priserna på allt! Hade mitt paket redan efter 4 dagar! Det kallar jag service (det låg utanför min dörr 😍😍😍)
Älskar både Joico och StylingAgenten 🫶🫶