Schwarzkopf Osis Session 500ml levereras i ett praktiskt 2-pack och är en professionell hårspray som ger extrem stadga och håller frisyren på plats hela dagen. Sprayen är utvecklad för dig som vill ha en hållbar styling med maximal kontroll och volym, oavsett om du skapar vardagslook eller festfrisyr.
Fördelar med Osis Session 2-pack
- Extrem stadga som låser frisyren och ger volym
- Går lätt att borsta ur trots den starka fixeringen
- Passar alla hårtyper och är idealisk för uppsättningar och avancerad styling
- Ekonomiskt 2-pack för dig som använder hårspray regelbundet
Hur applicerar du hårsprayen bäst? Håll flaskan cirka 30 cm från håret och spraya jämnt över det färdiga resultatet – bygg upp i flera lager för extra fixering vid behov.

Veronica Lövstrand –
Bästa hårspray. Bra stadga och går lätt att kamma ur om man vill. Inga prickar i håret av den. Snabb leverans.
Charlotta Andersson –
Bra lagom stark hårspray och snabb leverans
Jeanette Axelsson –
Produkten är min favorit och är mycket nöjd. Men fick inte leveransen pga Early Bild. Ringde och fick göra en ombeställning med en annan leverantör DBSchenker. Då gick det bättre.
Susanne –
Återkommer alltid till den här sprayen.
Ingegerd Wall –
Lätt att borsta ur. Har använt i 5år
Merja Hoikkaniemi –
Väldigt nöjd med köpet från början till slut!
Snabb leverans!
Anne-Marie Jungåker –
Har använt i många år, blir lagom hårt och lätt att borsta ut.
Jessica Andersson –
Jätte bra produkt för långt hår. Lätt att kamma ut om det blir fel utan att håret blir konstigt.
Har använt samma produkt i många år. Byter inte bort den
Gullvi Nilsson –
Bra och prisvärd produkt. Håller frisyren bäst även i fuktigt väder. Snabb leverans. Jättenöjd.
Madeleine Ewaldh –
Håller hela dagen. Bästa sprayet
Anita Karlsson –
Osis hårspray. Enkelt att beställa och snabb leverans, samt en jättebra produkt.
Maria –
Lagom stadga i mitt mjuka hår.
Lars-Erik –
Toppen pris och allt
Anonym –
Helen –
Super
Kerstin K. –
Snabbt och enkelt
Leena –
Bästa sprayen som finns , bra pris och kom med exprssfart. Stort TACK!
Kenneth P. –
Mycket nöjd
Anonym –
Top Service, snabb leverans.
Gunnel Sångberg –
Marianne Wiström –
Alltid lika nöjd och snabb lev.
Marianne Wiström –
Alltid lika nöjd.Och en fantastisk snabb lev.Kunden vill inte gå och vänta länge på sitt paket.
Marianne Wiström –
Alltid lika nöjd och snabb lev.👍🏻
Erik –
Kerstin Karlsson Lindberg –
Så snabbt å bra. Jättenöjd å glad
Marianne Wiström –
Alltid lika nöjd.Snabb lev.Varan som regel extrapris på .Det gillar man.
Irina S. –
Va
Anonym –
Bästa hårsprayen
Marianne Wiström –
Alltid lika nöjd.Snabb lev.
Helena Magnusson –
Gunilla G. –
Leverades super snabbt
Susanne –
Ulla-Lena Carlsson –
Bäst hårsprayen! Ger den stadga som behövs utan att synas. Doftar gott!
Dennis Lindberg –
Top Service!!
Anonym –